sobota 2. ledna 2016

TÝDEN SNŮ

Ahoj všichni!

Doufám, že si Vánoce i oslavy Nového roku užil každý tak, jak to má rád:)

Já jsem si je nemohla užít líp! 23.12. přijel můj milovaný <3
Na Mauricius se bohužel musel vrátit už 1.1., ale celých 9 dní jsem strávila s ním. Bylo to něco neskutečnýho být po 3 měsících zase u sebe.
V lednu mě sice čeká zkouškové období, ale já na učení neměla ani pomyšlení, tak to musím dohnat teď, když už jsem zase sama.

No a jak probíhal náš společný týden snů? :))))

V noci z 22. na 23. jsem vůbec nemohla usnout, celou noc jsem koukala na filmy a brečela :D nevím proč, ale prostě jsem brečela. Nakonec se mi podařilo usnout a spala jsem asi tak 4 hodiny.
Ráno jsem měla na práci spoustu věcí, měla jsem nařízený budík na 7:00. Hned jsem se šla nasnídat a umýt. Pak jsem slíbila mamce, že uvařím něco k obědu. Potom jsem se vrhla na zdobení stromečku a nakonec jsem se šla vysprchovat a připravit se na odjezd.
Před 12 hodinou jsem měla být v Praze u Filipa mamky. Naštěstí jsem všechno krásně stihla. Byla jsem tak natěšená!
Chvíli jsem si s jeho mamkou povídala, měly jsme v plánu vyrazit ve 12:10, jelikož Filip společně s jeho bráchou měli přiletět ve 12:35. Když se Filipova mamka šla podívat na internet, zda kluci nemají zpoždění, tak zjistila, že už dávno přistáli a my nestíháme :D Takže jsme rychle nasedly do auta a vyrazily na letiště :)
Na letišti jsem myslela, že umřu nedočkavostí! Už vyšlo tolik lidí a Fíla s Danem nikde. Čekaly jsme asi 40 minut a pak najednou...jooo! Byli tady! Konečně!
Hned jsem Fílu objala a dali jsme si pusu, bylo to fakt úžasný! Jen je mi trochu trapný, že jsem zapomněla přivítat Dana..takže promiň, Dane, že jsem tě pak tak odbflákla :D
No a jeli jsme domů :) celou dobu jsem byla na Filipa přilepená jak klíště, byla jsem tak šťastná!!
Doma jsme se ani moc dlouho nezdrželi a hned jsme já a Fíla jeli do centra. Musel vyzvednout ještě nějaké dárky k Vánocům a já se stavila v práci pro nějaké věci. Pak jsme se společně stavili v Mekáči a jeli zpátky domů. Tam jsme si jen lehli do postele, pustili si film a protože byl Fíla po dlouhym letu unavenej a já po probdělý noci docela taky, šli jsme spát.
Srdíčko ze svíček:)) <3
Na Štědrý den jsme koukali na filmy a na naší oblíbenou Výměnu manželek a kolem třetí hodiny mě Filda hodil autem domů, chvilku u nás poseděl a pak zas frčel do Prahy, protože se šel projít s rodinou po Praze. Štědrý večer jsme tedy strávili každý se svou rodinou. Ale nedalo nám to a před spaním jsme si zase zavolali přes Skype :D :)))

Další ráno, 25., jsme měli v plánu navštívit mojí babičku, která nás pozvala na oběd. Takže kolem desáté hodiny jsme s našima vyzvedli Fílu a společně jeli za babičkou. K obědu byla kachna nebo husa se zelím a bramorovym a houskovym knedlíkem. Mňamka! Pak jsme jen seděli u stolu a povídali si. Filip byl středem pozornosti, všechny zajímalo, jak se měl a co všechno dělal na Mauriciu. Já jsem sice už všechno věděla, ale stejně jsem s chutí poslouchala.
Odpoledne jsme pak celá naše rodinka i s Fílou jeli k nám domů. Zase jsme si pustili film a večer se šli projít. Když jsme se vrátili, bylo už celkem pozdě, takže jsme se šli umýt a spát.

V sobotu jsme se šli zase projít a celý den jsme tak nějak prokrastinovali. Až pak večer jsme jeli zase zpátky do Prahy a šli jsme je projít na Staromák, Karlův most a tak. Byla to krásná procházka! Dali jsme si klobásu, trdelník, horkou čokoládu a čaj. Vážně jsem si to moc užila :))

V neděli jsme vyrazili na nákupy na slevy :D Filip si koupil super kalhoty, jinak jsme nic nepořídili. Pak jsme si zašli na Budějovickou do DBK na naše oblíbený jarní závitky!! Už jsme je tam měli snad 55210323584x a nikdy nás neomrzí. Pak jsme se stavili na chvíli doma a pak jsme si řekli, že bychom mohli do kina a tak jsme jeli. Šli jsme na Hunger games. Bylo to celkem fajn, ale doma jsme ještě koukli na horor. Ty já ráda!

A konečně pondělí, 28.12. Naše roční výročí:)) <3 Tenhle den jsem si vážně, vážně užila! Od našich jsme já, brácha a Filip k Vánocům dostali voucher na logickou hru od Lostrooms. Na chvíli jsme si zahráli na zloděje. Zavřeli nás do pokoje s tím, že musíme najít nejcennější věc, která je ukryta v muzeu, pak se do toho muzea dostat a věc najít a ukrást. Na to vše jsme měli 60 minut. Stíhli jsme to ale za 53min. Wow! :D  Byla to zábava! Určitě to všem doporučuji!!
Pak jsme šli opět do Mekáče, tentokrát i s bratrem, který ale musel pak odejít. Takže jsme zůstali zase samy:))) Šli jsme pak do bytu Filipova táty, který tam zrovna nebyl, takže jsme tam byli samy, což bylo fajn. Uvařili jsme si společně večeři (špagety se smetanovou omáčkou, na které mám recept od Lucky, takže díky, Luciášku:) ) a uděali si krásný výroční večer! Koupili si víno a jen si užívali. <3

V úterý ráno jsme chtěli jít bluslit na Pankrác, ale bylo tam tolik lidí! Takže jsme se na to vykašlali a šli si sednout na Arkády, kde jsme si povídali :)) Pak šel Filip na pivo s kámošem, já se mezitím stavila u babičky a večer jsme se sešli a společně jsme jeli k nám domů. A abych nezapomněla..dostala jsem od Filipa krásnou kytku! Ten ví, jak mi udělat radost <3 Díky!!!

Ve středu jsme ráno zase koukali na film a pak vyrazili bruslit do Velkých Popovic na stadion. Sice bylo dost lidí, ale i tak jsme si to užili :) Po bruslení nás táta hodil zase do Prahy. Filip se měl večer sejít s kámošema, se kterýma šel do hospody. A podle všeho si to taky dost užil :D
No a Silvestr:) To jsme opět vyrazili do centra do Letušky, kde jsme Fildovi koupili letenku na březen. Takže doufám, že to do tý doby uteče, ať můžeme být zase spolu :* Pak jsem se musela stavit doma pro věci, které jsem zapomněla. Naši mě hodili pak zase do Prahy a já už mohla být s mojí láskou! Silvestra jsme slavili s Fílou samy jen my dva. Byl to krásný večer, povídali jsme si, koukali na telku, jedli jsme, pili jsme...dali si novoroční pusu <3... a společně koukali na krásný ohňostroje. Přála jsem si, aby to nikdy neskončilo, ale bohužel..nečekaně se mi to nesplnilo :D

Tak, 1.1. 2016, první den v roce. A s ním i Filipa odlet zpátky na Mauricius:(( Odlítal už v 15:35, takže jsme nestlihli nic podniknout. Fíla si jen sbalil věci a hned jsme jeli na letiště, kde jsme si šli sednout zase do Mekáče a čekali a čekali, a povídali si a povídali..a já smutnila a smutnila:(( Těch 9 dní tak neuvěřitelně rychle uteklo! Ale musím říct, že jsem si to užila na 100%. Myslím, že jsme ty dny využili naplno a stihli hodně věcí. Kéž by to šlo vrátit :)
Loučení bylo hrozný. Zadržovala jsem slzy jak jen to šlo, nechtěla jsem brečet před Filipovou mámou a jeho bráchou, kteří ho šli vyprovodit taky. Bylo to těžký. Řekla bych, že těžší, než když jsme se loučili poprvé. Už jsme věděli do čeho jdeme, ale nevím, jestli je to dobře nebo špatně..Jen co jsem Filipa ztratila z dohledu, začalo se mi hrozně stýskat..Strašně moc doufám, že teď utečou ty tři měsíce rychle a my dva se zase uvidíme!
Děkuju za těch krásných devět dní, miláčku! <3

Žádné komentáře:

Okomentovat