pátek 22. ledna 2016

THAJSKÁ RESTAURACE SAWAN

Ahoj všichni,
Právě jsem se vrátila z rodinného obědu a hned o tom musím napsat.
Já,  máma,  táta a brácha jsme navštívili thajskou restauraci Sawan v Jesenici u Prahy.

Tak a co jsem si dala?

Neodolala jsem a objednala jsem si TOM KHA KAI - thajskou polévku z kokosového mléka s kuřecím, houbami, citronovou trávou, koriandrem a rajčátky.
Zdálo se mi to jako zvláštní kombinace, chutnala trochu kysele a do toho byla lehce pálivá. Nedokážu říct,  jestli mi chutnala. Byla prostě zvláštní. Po druhé už bych si ji asi nedala:)


K hlavnímu jídlu jsem si dala KAENG NORMAI KAI - kuřecí prsa s červeným kari a kokosem, bambusem a bazalkou s jasmínovou rýží.
Tak tohle si dát byla chyba. V jídelníčku sice bylo pyšný,  že to bude pálivý, ale že až tak? Chtěla jsem si to dát hlavně kvůli bambusu a hned po prvním soustu jsem litovala. Nedalo se to jist, jak to bylo pálivý..takže jsem měla jen suchou rýži:D


No a jako dezert jsem si dala výborný SA KHU LAMYAI - tapioka perličky s kokosovým mlékem a ovocem lamyai.
A to bylo naprosto úchvatný!! Úplně mi to vykompenzovalo tu suchou rýži. Tohle by měl ochutnat úplně každý!❤


Tak tohle jsem si dala já, k tomu všemu jsem si dala thajskou červenou limonádu, která chutnala prostě jako malinovka:D

A co bych chtěla ještě zmínit je SUSHI, které si objednal brácha a vypadalo krásně a jako dezert si dal zmrzlinu z červeného čaje.


A mamka si dala jako dezert kokosovou zmrzlinu se sladkou kukuřicí. A normálně v tý zmrzce byla fakt kukuřice. To jsem viděla poprvé.




Žádné komentáře:

Okomentovat