pondělí 11. ledna 2016

FRANCIE - NICE

Tohle léto jsem měla dlouhé letní prázdniny, jelikož jsem maturovala a nastupovala na vejšku, měla jsem 4 měsíce prázdniny! Neskutečný:))
A jak už jsem psala, miluju cestování, takže jsem hodně cestovala.

Jako první jsme na začátku června navštívili s přítelem Nice. Cestou tam jsme přestupovali na letišti ve Švýcarsku a nazpátek ve Vídni.

 Bydleli jsme u přítele kamaráda Alaina, kterému je btw...trošku se bojím typovat..ale 50-60 let? Nějak tak :) Milejšího člověka jsem snad nikdy nepotkala! Staral se o nás, společně s jeho taky milou přítelkyní Adrianou, jak o prince a princeznu. Nechtěl ani s ničím pomáhat, chtěla jsem pomoct s vařením, nebo mytím nádobí..nemohla jsem :))

Vařil nám největší dobroty na světě! Například krevery, lososa, ke snídani čerstvé ovoce, jako jahody, mango, avokádo, melouny♥♥

Měli jsme pokoj jen pro nás, s nic moc výhledem :D ale když jsme vyšli na balkon..tak ta nádhera snad ani nejde popsat!
Celý týden, co jsme byli v Nice jsme relaxovali. Flákali se na pláži, koupali jsme se, každý večer jsme si vyšli na procházku. Nejvíc jsem milovala, když jsme si koupili víno a třeba borůvky, vzali si deku a celý večer jsme strávili na pláži a povídali si ♥
  

O čem se také musím zmínit je stánek se zmrzlinou, kde byli všechny možné zmrzliny, na jaké si jen vzpomenete i nevzpomenete! Kromě tradičních zmrzlin jako je vanilková, čokoládová, jahodová..se tam dali najít příchutě piva, burákového másla, různých kytek (levandule, vlčí mák..), cukrové vaty,  klobás, žvejkaček..ttttoooollllliiiikkkk příchutí!!!                                                                                                                                                                                                  

Musím taky vypíchnout návštěvy barů, kde jsme ochutnali hodně koktejlů. Také jsme byli v 5* hotelu Meridien, kde jsme si sedli až na střechu a měli ten nejkrásnější výhled na celé Nice! To vám byla nádhera!



A na co nesmím zapomenout je návštěva Monaka, které jsme prošli uplně celé, jelikož jsme zabloudili :D
A to pro mě byl opravdu zážitek, bylo tam krásně! Také jsme tam našli krásnou pláž, kde jsme se rozvalili a shladili se v moři :) Vážně nádhera!




Byl to pro mě snovej týden! Filip pro mě dělal to, co mi na očích viděl. Za to jsem mu vděčná ♥
Sice tam byla chvíle, kdy to mezi námi nevypadalo moc dobře, ale to už je za námi a nechci se k tomu moc vracet.



Miluju Nice a miluju Filipa!
Přeju si, abychom se tam spolu podívali někdy znovu!

Žádné komentáře:

Okomentovat