čtvrtek 17. prosince 2015

CHRISTMAS CHALLENGE


Čaaaau!

Mám skvělou náladu, dneska jsem udělala svůj první zápočet z angličtiny! Juchuu...Ale ta nálada mě brzo přejde,  v pátek píšu zápočet z matiky, to už bude o kapku horší :D

No ale k věci. Blíží se Vánoce a s tím i můj Fíla❤ a abych si to čekání na něj zkrátila, inspirovala jsem se od kamarádky Lucky (zase :D) a udělám takovou Christmas challenge:)))

Challenge spočívá v tom, že podle této fotky sem budu každý den vkládat fotky. Na každý den je určená nějaká. Tak schválně! Jdeme na to

1. Hello december

2. Hair (můj účes na maturák)

3. Mám tolik oblíbených písniček, že nevím,  kterou si vybrat :D
.

4. City- vybrala jsem si New York, protože je můj sen se tam někdy podívat:))

                                       
5. A kdo mi chybí? Jasnej Fíla!:*


6. Něco upside down


7. Male crush? Jasnej Fíla!


8. Female crush > Lea Michele

9. Moje oblíbená barva je fialová

10. Heidi Klum Shine Rose

11. Selfie:))


12. Obloha

13. Tak tyhle boty chci!

14. Horká čokoláda 

15. Stars

16. Phone

17. Takhle by teď mělo být venku


18. Miluju bouřku!

19. :)

20. SMILE, PLEASE!


21. Třeba?:D

Pug puppies are too cute. #WeLoveDogs #WeLovePugs @AnimalBehaviorC:
22. Kdo mi koupí mopse? Fakt prosím!!!!



Gold, cream and a classic red are the primary colors in our elegant Donatella 60-piece Ornament Collection.
                                                           23. Christmas tree

Výsledek obrázku pro christmas
24. CHRISTMAS

                                                           25. Dááárkyyyy

Tracks in the snow at sunset in Solberget, Lapland, northern Sweden • photo: J. Oetinger on Flickr:
26. Winter wonderland:)))



                                                            27. Family

28.
                                                       
                                                    Výsledek obrázku pro primark
                                                                        29. Nečekaně:D


Fireworks  Increase Your Followers On Pinterest  http://www.ninjapinner.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=212:
30. Firework:)


Výsledek obrázku pro goodbye 2015
                                          31. Všem přeji krásný a úspěšný rok 2016:))

1 komentář:

  1. Super!! :) Musím přidat poslední dva dny. Moc hezký obrázky, těším se na další :*

    OdpovědětVymazat