neděle 31. ledna 2016

SBÍRKA KRYTŮ

Říkala jsem si, že bych sem mohla dát článek s mou sbírkou krytů. Jsem na ně totiž úchyl! :D
Ještě než jsem dostala mobil, měla jsem jich už dost nakoupenejch. Mám iPhone 4s. Ne, že bych byla fanda jablek, ale na tyhle mobily se kryty nejlíp shání, takže jsem ho musela prostě mít :D
Krytů mám 28, z toho mám většinu z ebay, nebo jsem je odkoupila a i dostala od kamarádek a svého přítele.
Že začátku jsem kryty střídala snad každých 5 minut, teď už mě to tolik nebaví a jeden kryt mám několik dní.
Kryty skladuju pod postelí v krabici od bot

Mám různé motivy, kryt s kotvičkou mám kvůli mému tetování s kotvou na noze, pak mám kryt na zesilování signálu,  který je čistě černý a gumový, mám kryty ve tvaru zvířátek, pak taky třpytivý kryty. Jeden kryt mam dvakrát..
 No prostě podívejte se sami:))





A taky mám takovou pandičku, která se dává místo sluchátek:)
S tím mám ale problém, vždy když to mám zastrčený a někdo mi volá, tak zapomenu na pandu a divím se, že nic neslyším:D




Žádné komentáře:

Okomentovat