pondělí 11. ledna 2016

CO MI PŘINESL JEŽÍŠEK?

Ahoj všichni!

Tak konečně jsem si našla čas napsat článek o tom, co jsem letos dostala k Vánocům. Už pěkně dlouho ho slibuji kamarádce, která do mě denně šila, ať ho konečně napíšu :D
Tak Luci, tady je :*



Jako první bych se chtěla pochlubit dárkama od přítele. Musím ho pochválit, že mi dal vážně výstižné dárky! Ví prostě, co mám ráda :)))Dostala jsem aroma lampu i s vůněma z Mauriciu. úžasný srchový gel, který voní kouzelně! Pak krásné tričko s kytkama (miluju vzory s kytkama!:) ) A vtipnou zástěru                                                                          na vaření.                                                                                                                                              Děkuju, lásko ♥

                                         






Další dárky jsem dostala od kamarádky Lucky, ta mě také hodně potěšila!

Dostala jsem od ní termohrnek s mopsem ! O můj Bože !

Potom dva laky, fialový a růžový, super cool lesk na rty ve tvaru tučňáka :D a koupelové bomby..Jednu jsem už použila a už chápu, že se tomu říká bomba..je to vážně bomba! Obarvilo mi to vodu na krásně modrou barvu a navíc to vonělo po jahodách!

A nakonec boží, úžasný, dokonalý červený boty na podpatku!!

Takže děkuju, Lucinko! ♥


                                         






Jako další se chci taky pochlubit dárkama také od kamarádky ze střední, Janči.

Ta mi dala lízátko, to je  něco pro mě! Potom svíčku, ručník, který byl slisovaný do malý kuličky a když se ponořil do horký vody, stal se z něj malý ručníček se sovičkama. Roztomilý :))

A jako každý rok něco ve tvaru penisu :D Už je to naše tradice..Minulé roky jsem dostala lízatko, tvořítka na led, bonbony a letos takovouhle vtipnou houbu :D

Takže i tobě děkuju, Jani ♥


                                     








Jako další jsem dostala krásný dárečky od budoucí tchýně. Popravdě jsem tohle ani nečekala. Opravdu mě potěšila :))

Dostala jsem dva řetízky a náušnice, který jsou vážně suprový. A dohromady s Fílou jsme dostali wellnes pobyt v hotelu Lions, takže na to se opravdu těším!

A také moc děkuji :))








Pak jsem dostala nějakou tu kosmetiku. Od bráchy jsem dostala odličovací mléko, které jsem si přála a make-up a ještě sešit Talking Tom, který bohužel vyfocený nemám :D
Od tety a strejdy jsem dostala kosmetický balíček, který obsahoval stříbrnou kosmetickou taštičku, tělový krém a sprchový gel. Také v něm byla žíňka do sprchy, kterou jsem ale darovala Filipovi, který jí potřeboval :)
Od rodičů jsem pak dostala Syoss šampon a tělový scrub v krásném obalu s Eiffelovkou.
Všem moc děkuju ♥





Další jsem dostala fotopolštářek, na kterým jsem já a Filip, tenhle polštářek mi udělal ze všech dárků největší radost ♥ Fíla od našich dostal úplně stejný polštářek :))
Od druhé tety jsem pak dostala bylinný polštářek s meduňkou pro krásné sny.
Takže děkuji, děkuji, děkuji ♥






Tak, pak jsem dostala takovéhe dárečky od našich a babičky s dědou. Dostala jsem hlavolam, s kterým si ovšem nevím vůbec rady!! Potom růžové tílko a béžový svetřík. Kulmu, kterou jsem si moc přála :) krásný huňatý ponožky, plyšovýho medvídka, přesně takovýho má Mr. Bean. Oujéé!!
Potom lístek na muzikál Noc na Karlštejně, na který půjdu společně s mamkou a babičkou. PowerBanku a ta se hodí! Krásně voňavou vánoční svíčku, kterou jsme dostali napůl s Fildou, pak takovou tu sněhovou třepací kouli. Hrníček s mým jménem (Filip ho dostal taky, ale vyměnili jsme si je, takže teď mám Filipa a on Terezu:) ) Taky jsem dostala sadu s náušnicema a řetízkem, peněženku a knížku: Anglická gramatika bezbolestně i pro blondýny :D
Takže i za tyhle krásný dárky děkuju, musela jsem být fakt hodná ♥








No a jako hlavní dárek letošních Vánoc jsem dostala tablet, ten už ale  používám dýl, potřebovala jsem ho do školy, abych si měla kam stahovat učebnice atd :))
Za děj jsem opravdu vděčná! ♥







Od druhé babičky jsem dostala věci z Primarku, které najdete v tomto článku :)  Tady
Díky, babi ♥





Ještě jsem dostala jeden dárek od Káji, a to náušnici ve tvaru srdíčka, která je určená na horní část ucha, myslím, že se tomu říká záušnice. Tu ale nemám vyfocenou, ne uchu mi to vyfotit nešlo a už si jí nechci sundavat :D Ale děkuju ♥



Zažila jsem jedny z nejhezčích Vánoc, ne kvůli dárkům, ale kvůli tomu, že jsem byla s lidma, který mám na světě nejradši ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat