středa 20. ledna 2016

50 SHADES OF WHAT?!

Za tenhle článek by mě asi většina holek ukamenovala..bude totiž o knihách 50 shades of grey a dalších dvou dílech.
Neznám snad ani jednu holku, co by ty knihy, nebo film nemilovala, nepřečetla by jednu knihu, co má přes 600 stránek, za jeden den a netvrdila, že nic lepšího nikdy v životě nečetla.
Teda až na mě...Dostala jsem k minulým, nebo předminulým vánocům všechny tři díly od rodičů. Byla jsem nadšená a těšila jsem se, jak je budu mít všechny do týdne přečtený. No a ono ne..
Po tom roce, nebo dvou letech, co ty knihy mám jsem nedočetla ani ten první díl. Jsem na asi straně 324 a nemůžu se dokopat to přečíst. Brutálně mě to nebaví. mezitím jsem přečetla desítky jiných knih.
Vždycky je mi líto mamky, když se mě zeptá, jestli jsem to konečně už přečetla. Vždycky se na něco vymluvím.. Mami, teď nemám moc čas, učím se na maturitu..Mami zrovna mám půjčenou knihu z knihovny a chci jí dočíst, abych jí mohla včas vrátit..
Naštěstí se mě na to máma dlouho nezeptala, tak snad to teď nepřivolám :D
Určitě ale mám v plánu dočíst všechny tři díly. Když už jsem je dostala, nechci je jen tak nechat ležet v knihovně a koukat, jak na ně padá prach. Tak snad se k tomu jednou nedostanu.

   

Ale musím se přiznat, že když vyšel film 50 odstínů šedi, tak jsem byla zvědavá a chtěla jsem na něj jít. Tohle přání mi splnil přítel, který mě na něj vzal do kina na Valentýna:))) Ten se mi celkem líbil, ale rozhodně nepatří k mým nejoblíbenějším. Jak se říká..jednou, dvakrát a dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat