neděle 31. ledna 2016

TAG: 25 náhodných otázek

Ahoj všichni!
Celkem se nudím,  tak jsem si řekla,  že udělám tento TAG. Inspirovala jsem se tady, u kamarádky na blogu:)
Tak a jde se na to!

1. Máš nějaké domácí mazlíčky?
Jasně! Mám úžasnou fenku Liby❤

2. Řekni 3 věci, které jsou fyzicky blízko tebe
Tablet, krém na ruce, jogurt

3. Jaké je teď počasí?
Podle mě tak -456782753352°C :D

4. Umíš řídit? Bourala jsi někdy?
Ano, řídit umím a naštěstí jsem zatím nebourala

5. V kolik hodin jsi dnes vstávala?
Tak kolem osmé

6. Kdy jsi se naposledy sprchovala?
Po obědě,  nevím kolik bylo hodin

7. Jaký poslední film jsi viděla?
Co ta holka chce :)

8. Co říká tvoje poslední zpráva?
Ne :-(

9. Jaký je tvůj vyzváněcí tón?
Takovej ten kalsickej iPhoňáckej :DPH

10. Byla jsi někdy v zahraničí?
Jo, byla :)

11. Máš ráda sushi?
Já nevím,  měla jsem ho jednou v Anglii a vůbec si to nepamatuju, ale chci jít na running sushi a zjistit to :DPH

12. Kde nakupuješ potraviny?
Tak různě, Billa, Lidl, Albert..

13. Už sis někdy vzala prášky na spaní?
Ne, nikdy

14. Kolik máš sourozenců?
Jednoho mladšího bráchu

15. Máš stolní počítač nebo notebook?
Noťas

16. Jak stará budeš o tvých dalších narozeninách?
Bude mi 21

17. Nospíš kontaktní čočky nebo brýle?
Měla bych nosit brýle na řízení, ale moc to nedodržuju

18. Barvíš si vlasy?
No nechávala jsem si dělat melíry, ale už asi rok jsem si je nenechávala dělat

19. Řekni něco, co plánuješ dnes udělat?
Jelikož je večer,  tak už nemusím dělat nic, takže už jen plánuju skypovat s Filipem :)

20. Kdy jsi naposledy brečela?
Včera

21. Tvoje oblíbená pizza?
Hawai a šunková se smetanovým podkladem

22. Hamburgery nebo cheesburgery?
Já nevím :D obojí

23. Už jsi někdy byla celou noc vzhůru?
Jo,  nejčastěji když jsem šla z party do práce :D

24. Jaká je tvá barva očí?
Zeleno-hnědá a vypadá to jako žlutá :D divný

25. Co ráda vaříš?
Noky se smetanou a špenátem ❤




Žádné komentáře:

Okomentovat