úterý 9. února 2016

LEDNOVÍ OBLÍBENCI ❤

Nechala jsem se inspirovat na internetu na tenhle článek,  který se mi líbil.  Tak jsem si řekla, že ho napíšu taky :D
Ukážu vám nějakou kosmetiku, jídlo,  oblečení..co jsem si oblíbila za leden a které bych ráda doporučila.
Tak jdem na to!



Voděodolná řasenka že Sephory
Nedrolí se, krásně zvýrazní řasy, vytvoří super objem:)
Cenu nevím, dostala jsem ji od přítele
Levandulový sprej na polštář
Před spaním si 2x šplíchnu sprej na polštář a hned se mi krásně usíná:)
Cca 100 Kč
Odličovací mléko koupené v Oriflame,
Božsky voní a bez problémů s ním odlíčím i voděodolnou řasenku:)
 349 Kč




Z eBay jsem si objednala tyhle kamínky na nehty a hrozně se mi to líbí!
Přilepuji je vteřiňákem a vydrží to dost:D
Cca 20 Kč 




Tenhle krásný a dlouhý svetr jsem dostala za ukončení semestru od našich.❤




Tenhle rámeček jsem dostala už před rokem k svátku a teprve nedávno jsem se dokopala vyvolat fotky. A jsem do toho totálně zamilovaná!!!



 Tyhle čokoládový chipsy jsem pořídila v Německu, nevím cenu, ale rozhodně to patří mezi nejchutnější jídlo na světě!!!



Tohle pití určitě nemusím představovat. Je to prostě mňamka!!!




A jako poslední přidávám písničku, kterou mám ráda a za leden jsem si ji pustila nejvíckrát :))))



Žádné komentáře:

Okomentovat