pátek 18. března 2016

HOMEMADE SUSHI


Je 18.3 a u nás se slaví svátek Pepíků, tedy táty a bráchy:)
Jelikož má můj brácha hrozně moc rád sushi, rozhodly jsme se s mamkou, že mu uděláme jedno domácí. A tak jsme zajely do Lidlu a tam koupily sushi rýži, zelené řasy a wasabi. No a pustily jsme se do toho!



Jako první jsme daly vařit rýži.  Nejdřív jsme pořádně propláchly rýži a pak daly vařit vodu. Když se začala vařit, nasypaly jsme do ní rýži , přidali lžičku cukru, soli, octa a stáhly teplotu sporáku. Nechaly jsme to 10 minut, do té doby než se všechna voda vsákla do rýže.

Pak jsme si připlavily bambusovou podložku, obalily jsme ji pytlíkem a začaly 'vyrábět' :D
Sushi jsme plnily salátovou okurkou a krabími tyčinkami.







No a musím říct, že se nám to povedlo. Obě babičky nám sice sdělily, že jim to nechutná, jinak byli všichni spokojení, včetně mě :)



A ještě perlička na závěr!
Bráchovi jsem měla v plánu koupit slaninové brambůrky a k tomu kondomy. No a zrovna to vyšlo tak, že když jsem to kupovala, potřebovala jsem koupit i salátovou okurku...takže jsem byla u pokladny rudá až za ušima, když jsem měla na pásu položené brambůrky, kondomy a okurku...a jak se paní prodavačka hezky usmála...:D

Žádné komentáře:

Okomentovat