neděle 6. března 2016

ÚNOROVÍ OBLÍBENCI ❤

Je tu  nový měsíc a s ním i moji oblíbenci za únor :)

Bílý lak z výprodeje od Essence
Lak jsem si chtěla koupit už dlouho a když jsem  ho viděla jen za 20 Kč?
Nemohla jsem ho tam přece nechat!



Srdíčko Best fucking bitches jsem dostala od Lucky, ještě jednou moc děkuju :*
Mám z něj radost!



Tak a tohle jsou moje lásky! Dlouho jsem sháněla dlouhé šaty a s výkrojem v pase! Když jsem viděla tyhle, okamžitě jsem se do nich zamilovala a hned jsem věděla,  že budou moje ❤




NERDS jsem koupila v Candy Store na I.P. Pavlova
Je to malinká krabička a stala mě jen 10 Kč




Další věc, kterou jsem  si koupila v Candy Store je Marshmallow fluff a je to naprosto vynikající!
Stála mě 79 Kč 



Dávam sem písničku, kterou jsem  si přes únor pouštěla pořád dokola
JB Love yourself



A nakonec sem dávám odkaz na seriál Teen Wolf, který jsem skoro celý dokoukala jen za únor ❤
Teen Wolf  < odkaz  




Žádné komentáře:

Okomentovat