sobota 12. března 2016

SUSHI TIME


Včera, tedy v pátek, mě moje kamarádka Kája pozvala na sushi do restaurace Sakura na Hradčanech.




Objednaly jsme si, dá se říct, tří chodové menu a k tomu bílé víno.
Jako předkrm jsme dostaly mandlové kapsičky plněné mletým hovězím. Ty mi opravdu chutnaly! Narozdíl od polévky wakame, která následovala po předkrmu.
Vím, že se to nemá o jídle říkat, ale ta byla vážně hnusná! :D Byl to vlastně vývar s mořskou řasou a neuvěřitelně zapáchala. Takže jsme si já i Kája daly jednu lžíci, víc už jsme nezvládly.


Myslím, že tenhle kus masa, pokud se to dá tak nazvat, byl v polívce omylem. jelikož jsem ho tam měla jenom já.

Řasy v polévce


Po polívce přišlo na řadu konečně sushi! To bylo výborné!
Každá jsme měla šest kousků s lososem, tři s krevetou a tři s krabí tyčinkou a sezamovými semínky.






Takže jsme se pěkně nadlábly a jely domů. Bylo to super odpoledne! :)





Žádné komentáře:

Okomentovat