úterý 12. dubna 2016

BŘEZNOVÍ OBLÍBENCI ❤

Sice už je dávno duben, ale přece nesmím vynechat mé oblíbence za březen!
Mám sice zpoždění, ale to kvůli tomu, že 27.3. za mnou přilej můj milovaný, tak jsem neměla vůbec čas něco psát :)
Ale teď už ho mám, takže..


Začalo jaro a já vytáhla tyhle krásný hodinky s kytičkama :))





19.3. se konala soutěž v cheerleadingu Rollercoaster Cup 2016 a já se tam mohla chlubit touhle "Terka" mašlí, která je má nejoblíbenější ❤




 No a mezi mé oblíbence patří i tahle zlatá medaile, kterou si zasloužily holčičky, které trénuju :))
#proudcoach!


Mojí oblíbenou písničkou za březen se stává That's what I like od Flo Ridy :)







Ale titul nejoblíbenějšího oblíbence získává můj přítel Filípek ❤❤ kterého jsem viděla po třech měsících :)





Žádné komentáře:

Okomentovat