úterý 1. prosince 2015

LIBY ❤

Ahoj všichni!

Je večer,  nemám co dělat..tak jsem si řekla,  že vám napíšu článek o mojí milovaný fence Libince:)))

Každý rok jezdíme s našima do Jižních Čech na rodinnou oslavu. A tak jsme takhle vyrazili i 8.8. 2009.
Když jsme konečně asi po dvou hodinové cestě dorazili do Libína, tak jen co jsme vystoupili z auta začal se kolem nás motat malý pejsek. Teda vlastně fenka:))
Byla hrozně hubená, měla zlomenou nožičku a jizvu na hlavě. Ale byla tak hodňoučká a roztomilá! Ale my ji tam museli nechat a jít se přivítat s naší velkou familii.
Dali jsme si oběd a pak si šli sednout na zahradu, když v tom teta povídá: ,,Ten pes je váš?" Ta roztomilá fenka se podhrabala pod branou a šla k nám! Opravdu jsem si ji zamilovala.
,,Tohohle psa tady vykopli z auta před třema dněma nějaký lidi" řekl náš bratranec. Chudáček pes!! Jak můžou být někteří lidi tak zlý?! To nikdy nepochopím..
 Věděla jsem, že toho psíka musím vzít domu a zachránit mu  možná i život. Takže začala akce ,,přemlouvání rodičů"
Po dlouhé době se mi to povedlo. Jooo! Takže nakonec s námi fenka nasedla do auta a jela s nami do Prahy:))
Dali jsme ji jmeno Liby, jelikož jsme ji našli v Libíně.
Hned jsme s ní zašli k veterináři, ten ji dal očkování, prášky na odčervení. My ji dali jídlo a pití a všichni byli spokojení.

Dneska máme Libinku už 6 let. Sice má křivou nožku, jizvu na hlavičce, ale i tak je to nejkrásnější a nejvděcnější fenka pod sluncem. Celá rodina ji miluje! ❤

Tak jsem se dneska trochu rozepsala a teď už dobrou noc!!

Tery

1 komentář: