pondělí 7. prosince 2015

CHEERLEADING


Ahoj všichni!

Jak už jsem tu jednou psala, mám ráda sport a že všeho nejradši mám CHEERLEADING!:))))

Co to vlastně je?
Cheerleading je sport, který se zabývá tancem, akrobacií, skoky, ale hlavně živými pyramidamy.
Česky se nám říká roztleskávačky, ale já osobně to nemám moc ráda. Všichni si pod tim představí holky s třásněma, jak kroutí zadkama na fotbalovým zápase a řvou u toho povzbuzovací kecičky. Tohle přesně my neděláme!
Chodím do týmu, který se jmenuje Prague Eagles Cheerleades a jezdíme na závody po Čechách i do zahraničí. Jsme několikanásobné mistryně České republiky!
Pokud chcete vědět víc, podívejte se na naší fb stránku ZDE  a lajk potěší:))
Aktivně jsem cheerovala 3 roky. Za ty tři roky mám 24 medailí
Teď bohužel nestíhám tréninky kvůli škole:((
Tak alespoň trénuju děti od 3 do 6 let. Trenérku dělám už druhým rokem. Je to super práce:))
Tenhle čtvrtek jsme měli mikulášský trénink, tak přidávám fotku:))

V Čechách není cheerleading moc známý. Je to škoda,  je to krásný sport, na druhou stranu jsem ráda,  protože je to originální sport, ne jako třeba fotbal (ale nic proti fotbalu!!:)))) )
Mě baví hlavně kvůli tomu, že tam děláme od všeho něco,  je to rozmanitý sport a co vážně miluju jsou mašle, které patří k uniformě! Je to krásný doplněk:))

Díky cheerleadingu jsem  se dokonce dostala do videoklipu skupiny Doga, pokud se chcete podívat a pobavit, stačí jen kliknout ZDE
Natáčeli jsme v zimě a v noci. Věřte,  že mi nikdy nebyla větší zima! Ale zase to byl hezký zážitek:)))

 Na závěr přidávám pár fotek přímo našeho týmu Eagles:)))








A ještě jedna s mýma prckama:)))



Žádné komentáře:

Okomentovat