neděle 8. května 2016

DUBNOVÍ OBLÍBENCI ❤

A moji oblíbenci za duben jsooou...

Moji nejoblíbenější snídaně je tenhle tousťák s čokoládou ❤ přivezl mi ho Fíla z Mauriciu :)


Další můj oblíbenec je Libinka a její pusinky :)


Tak a dál mám v pořadí tuhle fotku, byla jsem s kamarádkou fotit a ji napadlo udělat mi srdíčka z vlasů. Super nápad!  :)

Pak tu mám nej účes!

A ten účes jsme si udělaly na nejvíc top práci! Hostesky na Plzeňském Majálesu! A s tím se pojí top otázka: A vy jste dvojčata? :D ne nejsme!
#amundsengirls 


A ještě jedna super práce (nikdy bych neřekla,  že v jedny větě napíšu slovo super a práce!)
V hotelu, kde pracuju jsme měli after party muzikálu Ať žijí duchové!
Tak proč by člověk pracoval, když se může fotit s celebritama :)))






A naše parta :)





A když tu mám samý vlasy, vlasy, vlasy...tak přidávám i písničku od Little Mix - Hair 

Žádné komentáře:

Okomentovat