úterý 2. srpna 2016

MAURICIUS

Tak jsem se konečně dočkala! Po všech těch zkouškách (naštěstí vsech úspěšných!!)  ve škole, nudy a tak jsem odcestovala za mou láskou na Mauricius!! Kde budu necelý dva měsíce  a pak hurá zpátky do Čech.
Cesta sem trvala 16 hodin i s přestupem v Dubaji. Což mi ale tolik nevadilo, protože jsem celý let koukala na filmy a pila a jedla :D Ať zijou Emirates!


Prvních 14 dní tu s námi byla i Filipova mamka, což bylo super :)
Když jsme přistáli na ostrově, věděla jsem,  že dobrodružství začíná!
A měla jsem pravdu, prostě tu prožívám sen!

Za těch 14 dní jsme procestovali snad celý ostrov, ale hlavně ty zážitky!
Navštívila jsem tu Casela park, což je taková zdejší zoologická. A co se mi nestalo...kdo z vás může říct,  že ho počůral tygr? Já bohužel jo :D Šli jsme se podívat do jejich výběhu a frajer se rozhodl, že si označkuje teritorium zrovna ne mě.
Průvodce mě označil za "Lucky girl", no nevím nevím.
Ale hlavně!!!! Pohladila jsem si lva a to jsem se jako lucky girl vážně cejtila. Bála jsem se a zároveň byla tak šťastná!❤


Pak jsme byli na výletě na lodi. Jeli jsme na delfíny a pak na BBQ na menší ostrůvek. Delfíny ve volný přírodě jsem viděla poprvé a bylo to naprosto dokonalý! Jen co jsem je spatřila jsem se svlékla do plavek, nandala si brýle a šnorchl a hop za nima!
Nedokážu popsat jaký to bylo. Prostě plavání s delfínama byl naprosto skvělej zážitek!
Oběd byl taky dobrý,  měli jsme tuňáka a kuře. A na tom malým ostrůvku jsem si pohladila tu nejroztomilejší opičku ❤




Potom jsme se byli podívat v hlavním městě Port Louis..k tomu řeknu jen jedno: Buďme rádi za naši Prahu :D



,
Taky jsme se šli podívat na vodopády,  do krokodýlího parku, dali jsme si baby ananas , chodili jsme na pláž, fotili se se želvama, udělali si výlet na sopku v Curpipe a prostě si užívali. :)))








1 komentář: