středa 13. dubna 2016

WELLNESS POBYT V NESUCHYNI

K vánocům jsme společně s Fílou dostali poukaz na wellness pobyt v hotelu Lions poblíž Rakovníka v Nesuchyni.
Měli jsme v plánu vzít moje auto a dopravit se tam sami, ale...No zaspali jsme a jelikož já nemám na autě dálniční známku a přes vesnice by nám trvalo 3 hodiny, než bychom se dostali na místo,  museli jsme poprosit mého taťku, ať nás tam vezme po dálnici, přes kterou trvala cesta pouze hodinu. Toto krásně začalo :D


Na místě jsme si udělali check in a šli si dát věci do pokoje. Naše tři super dny mohly začít!
Areál hotelu byl krásný! A zrovna nám vyšlo i krásný počasí. Měli jsme neomezený vstup do bazénu, vířivky a sauny, objednali jsme si oxygenoterapii a také jsme si zarezervovali adventure mini golf :)

Samozřejmě hned po vybalení jsme šli do bazénu a byli tam celý odpoledne. Hotel byl docela plný a tak jsme se báli, že i v bazénu bude narváno, ale naopak. Byli jsme tam my a s námi asi další tři páry, což bylo skvělý. Chvíli jsme plavali v bazénu,  potom jsme hupsli do vířivky a zašli i do sauny. Já osobně saunu nesnáším.  Nikdy jsem tam nevydržela dýl jak 3 minuty :D Fíla byl pravej opak mě. Nedělalo mu problém zůstat v sauně třeba 20 minut :D nechápu.

Po bazénu jsme šli do sprchy a poté na večeři. Musím říct,  že tam vařili moc dobře, byli na výběr halušky, obalovaný květák, pečené brambory, vepřový steak, rizoto, kuře, játra a pak nějaký saláty a tak. Takže já se přecpala!
Po večeři jsme zašli do místnosti, kde byli různý hry a tak jsme se tam na chvíli vyblbi :D
                    
Pak jsme šli zpátky do pokoje a koukali na filmy :)

Další den jsme se probudili a šli na snídani,  kde byl taky velký výběr. Když jsme se najedli, šli jsme na zmiňovanou oxygenoterapii. To spočívalo v tom, že jsme si na 20 minut lehli, paní nám do nosu strčila hadičky a to bylo vše :D
Po tomhle jsme se šli projít po Nesuchyni, kde nebylo vůbec nic zajímavého, je to takovej prdelákov.
Po procházce jsme si šli půjčit hole a hurá na minigolf! Ten mě fakt bavil! Svítilo sluníčko a bylo to moc fajn :))
Pak jsme šli zase do bazénu, na večeři a zase filmy v posteli :) 

Další den už jsme šli jen na snídani, přijel pro nás zase táta a my jeli domů. I když se nám moc nechtělo,  jelikož jsme si to tam krásně užívali :))


Žádné komentáře:

Okomentovat